I’m sorry, Knowses.

What’s up, Knowses? Днес най-накрая дойде деня, в който трябва да ви кажа нещо, което мисля от удивително дълго време.

Както вече сигурно сте се досетили, аз се отказвам от този блог. Е, не напълно, определено ще се опитам да поддържам БКМ, ККМ и ако има някои нови книжни събития, но едва ли ще виждате по-различни постове в блога ми.

Предполагам, че се чудите защо го правя. Briana Knows ми даде страшно много, това бе мястото, в което мога да бъда себе си, без задръжки, маски и напудрени реплики. Истината е, че Briana Knows не е блог за българската аудитория. Briana Knows има нужда да излезе от рамките и от езика. Благодаря на всички, но след толкова много време съзнавам, че българското блогърско общество е твърде малко, а аз търся нещо повече.

Скоро може да очаквате нов блог, на английски, който ще пиша с един от най-добрите си приятели. Блогът ще е на всякакви теми и ще се постараем много да ви хареса.

Скоро ще кача и пост-ревю на английски за втората част на Rage.

Ще се радвам, ако в някакъв момент се върна към Briana Knows, защото този блог значи много за мен.

Благодаря много на всички, защото без вас нямаше да съм човека, който сега съм.

Вашият коментар

