„Алена кралица“ на Виктория Айвярд

c1f946441ec89e24ee7eed8639fd5290What’s up, Knowses? Сигурна съм, че в момента гледата монитора, гледате и не вярвате на очите си, но да, ето ме и мен с книжно ревю.

Днес е крайно време да ви разправям за, каква изненада, „Алена кралица“ от Виктория Айвярд.

Честно казано, имам книгата от памти века, но кой знае защо така и не успявах да я започна. В интерес на истината дори и сега, началото на книгата ми се стори малко протяжно, но повярвайте ми, наистина си заслужава.

c48a1a4d88f46aba87cb4ee910e092a5--book-fandoms-red-queenЕ, запознайте се с Мер Бароу, момиче с червена кръв и не особено червени способности. В свят на червено-сребърни игри на живот и смърт, Мер се оказва между чука и наковалнята. Мер е особено твърдоглава, изключително силен характер, но нещото, което най-много ми харесва в нея е, че тя винаги знае какво иска. В колкото и тежки ситуации да попада, тя винаги продължава да гледа напред и да се бори, независимо колко трудно е. Силно се надявам за напред да се срещам с повече героини като нея.

806200b606b536850a17e9352bf86d7fПоздрав за Кал, престолонаследникът на трона на Норта. Доста странен младеж, мен ако питате, към него съм със смесени чувства. Уважавам факта, че е отдал живота си на една кауза, но въпреки това, Господи, възприятията му за околния свят са ми толкова непонятни. Е, не мога да отрека, че към Мер е доста мил и подробности, но да, все още съм със смесени чувства.

4930e50e51e0e76a81f8ab2c5ab6c6eeЗа малко да забравим Мейвън, за когото обаче да бъдеш забравен е до болка познато усещане. Мейви е вторият син на краля на Норта, доста интерсен тип, който в интерес на истината донякъде ми допада. Изключително умен пич и истински син на майка си. О, и бас държа, че е мистър Норта во веки веков.

Самата история претърпява грандиозни обрати и винаги те държи в напрежение. Никога нямаш представа какво ще се случи, а героите подхранват цялата тази мистична обстановка. Всеки персонаж е изправен пред свои лични битки и не може да се откаже от тях, независимо какви жертви ще има.

59d53a01baedf3fa32e0fe03c8329ee9--glass-sword-red-queenОпределено стилът на Виктория Айвярд е много увлекателен и винаги ти дава храна за размисъл.

Книгата ми хареса супер много и ви съветвам, ако не сте я прочели – направете го възможно най-скоро.

О, и един цитат.

Не могат дори да карат задължителна военна служба. Животът им е толкова ужасен, че войната е по-добра алтернатива, а на тях дори не им е позволено да отидат на война.

Вашият коментар

