Корейци, “думите не се знаят“, reading slump and much more random things

What’s up, Knowses? Знам, че не съм се появявала от твърде много време и заслужавам един здрав уеб бой, но все пак съм тук с нова weirdness.

Постът отново е изключително random, ама вас това вече спира да ви очудва. За редакция на поста да не говорим, спи ми се тая вечер.

Да започнем с това как корейците трайно влязоха в живота ми и нещо не могат да излязат. Не че искам нещо подобно.

bts-11 Та, зарибих се по корейската група BTS. Въпреки че това стана преди около 3 месеца, все още не мога да реша кой ми е биас. ЧимЧим е толкова сладък, и Куки е такова сладурче, Хобиииииии( продължава с истеричното си „и“ векове наред), TaeTae е cute af, Rap Monster е уникален (плюс това говори английски, с това печели точки), Suga e абсолютното англече и как рапира, МАЙКО, EatJin е hot af (плюс това обича да яде, което значи, че печели точки).

15a129eb1c818b16aa768c2bb563d704-jpgЗа И Мин Хо да не ви говоря колко е precious. Трябва да го видите в The Legend of the Blue Sea, ДЖАДЖАДЖА, да, така де, невероятен е.

Сега е време да поговорим за плановете ми за пролетната ваканция. На първо време, ще ми се наложи добре да си попреговоря думите по немски, защото имам чувството, че съм забравила доста, а и когато „думите не се знаят“ е най-повтаряното нещо сред класа ти, е, няма как да не го направиш.

Това значи, че имам да преговоря над 3100 думи.

Няма лошо.

Време е да поговорим и за reading slump-а, който ме е налегнал, ъм, за стотен път. Ако някой има представя как да се отърва от тази гадна болест, моля, нека ми пише, facebook page-а на блога трябва да е някъде наоколо.

Дойде и момента, в който да благодаря на класа си, които бяха така добри, да ми подарят ваучер за книжарница Хермес и бонбони, които веднага измоцах. В коментарите, в съобщение на facebook страницата ми, пратете писмо по гълъб, просто ми дайде идея коя книга да си взема, защото аз наистина не знам.

Пониже решил да се самообучавам по чужди езици и открих, че това е абсолютно възможно, дори и да живееш в Бургас и никой да не се интересува от езика, който искаш да научиш. Та, подтиквам всеки, който иска да научи някакъв нов език и няма възможност да ходи на уроци, защото наистина при достатъчно усилия и желание, ще успеете!

Сега ще ви постна и малко цитати, които намерих в We Heart It, наистина, бяха твърде хубави, за да ги оставя само за себе си. (господи, Бриана, колко си щедра) (какво мизерно его)

bshhaveanyiidkookiemmememeeme

newmmtt
новото ми мото

rhyssyep

Bis bald!

 

 

3 thoughts on “Корейци, “думите не се знаят“, reading slump and much more random things

    1. Притеснявам се от факта, че ако гледам още нещо с Мин Хо, ще хвана самолета за Корея и ще го преследвам, нищо, че скоро ще отиде в казарма.

      Like

Вашият коментар

