Chill, бе, chill и яки цитати

What’s up, Knowses? Да обърнем нещо – пиша в блога. Сори, заслужавам си стоте уеб тояги.

В първата част ще се оплаквам. Това ми е голям талант, имам го по наследство.

Първо, след голямата ни ваканция в Бургас, първата седмица правих всичките си класни – в понеделник по математика, в четвъртък по БЕЛ и немски. Бях първа смяна, успах се, две минути преди часа да започне бях в даскало, часът почва, господинът идва и пита:

– Тези, които се измъкнаха от класното декември, ще го правят сега.

Сладък, станала съм преди половин час.

Да не говорим, че „избягването“ ми се състоеше от ужасен грип – вдигнах 38,5, главата ме болеше ужасно, с две думи и името не можех да си кажа, камо ли да правя класно.

В петък, казах съвсем директно на господина по БЕЛ, че е сексист, след като започна да дрънка как Елисавета Багряна може да бъде сравнявана с редица мъже в литературата. И репликата „Хубаво е, че мъже като Ангел Каралийчев могат да бъдат сравнявани с жени като Елисавета Багряна.“ Еми, в крайна сметка, млъкна.

В събота, след всизки класни, тестове и капризи, си казах, че е време за почивка и се наслаждавах на прекрасни YAOI анимета, които превзеха целия (ми) свят. Yuri!!! on Ice, Love Stage, Junjou Romantica… всичко е толкова СЛАДУРСКО. Да, тате, знам, че четеш този пост и неодобряваш гейските анимета.

В крайна сметка, по математика и български имам петици и по немски имам две шестици – тест и съчинение.

Втората част от поста посвещавам на сладурските цитати, които намерих в WHI. Enjoy!

%d1%8f%d1%83%d0%b53
новото ми мото
que1
новото ми мото2

%d1%8f%d1%83%d0%b54%d1%81%d0%b1

%d1%8f%d1%83%d0%b55

que2

que3
HAHAHA
%d1%8f%d1%83%d0%b56
ЕВРИ СИНГЪЛ ДЕЙ

que7que6que5.jpg

que4

%d1%8f%d1%83%d0%b54
някой ден 

%d1%8f%d1%83%d0%b52

Вашият коментар

