Какво ще кажете за daily post || Blogmas 2016 #2

superthumb-31What’s up, Knowses? В този пост ще ви разясня как се развиват около мен в последно време. Наслаждавайте се.

Тъй, нека да започнем още от началото на учебната година, когато се срещнах за първи път с всички мои нови съученици. За тези, които не знаят, вече съм  горда осмокласничка в немската гимназия – ГПНЕ „Гьоте“ в Бургас. Имам страхотен клас, задружни сме и се забавляваме на макс.

В края на септември за кратко влязох в болница, което доста помрачи месеца (сякаш раннното ставане не ми стигаше). Много съм благодарна на всичките ми приятели – Преслава, Габриела, Александра (фен номер 1), Йоанна Р. (по това време тя беше с лилава коса и не иксате да знаете колко време я прегръщах само, за да съм близо до косата й, дано скоро пак я боядиса), Дара, Димитър и Никола. Сега, по спомен, Преслава ми донесе соленки, ‘щото иска да ме угои, Габи и Аля ми донесоха една плюшена китка (както Габи се изрази скоро) и една гривна с тигрово око и Дара ми донесе букет. Да не забравим и Юли, която ми пращаше снимки на умопомрачителната си коса. Родителите ми идваха всеки ден при мен, а още много мои близки мислено бяха с мен по това време. Благодарна съм на всички за подкрепата.

Изписаха ме от болницата в събота по обяд, така че трябваше бързо да вляза в ритъм. Някъде около месец след престоя ми в болницата, започнах да си пиша с Аля, която ме посети в болницата, разбрах, че е фенка на блога и се надявам да се почувства специална, когао прочете този пост!

Освен Аля, свалянето на килограми и нарастващото напрежение около Немската, през октомври и ноември не се случи нищо особено.

Излъгах. На 30.12.2016 беше първия кръг на Немската търси талант 3, в който участвах. За тези, които не знаят, аз пиша доста упорито и се надявам да си изкарвам някой ден хляба с писане. В същия ден разбрах, че ще подаря подарък на номер 5 от моя клас. Става дума за подаръците, които ще си разменяме за Коледа, номерата са разменени и не знаем на кого ще подаряваме, знаем единствено пола. Който и да си ти, номер 5, надявам се подаръкът ми да ти хареса!

В дните около Немската търси талант станах част от Коледния хор на Немската и сигурно затова сега си пея Stille Nacht, heilige Nacht (в момента пея – alles schläft, einsam wacht).

Та, през изминалата седмица се случиха доста неща в личен план, които не смятам да споделям, но да се похваля (все пак) имам 6 на устно изпитване, което си гордост.

Надявам се поста да ви е харесал! Много Коледен дух до следващата ни среща!

 

2 thoughts on “Какво ще кажете за daily post || Blogmas 2016 #2

Вашият коментар

