The Autumn Book Tag

superthumb-18What’s up, Knowses! Очевидно скоро няма да ви зарадвам с някое ревю и затова реших, че е време за таг. Есента, един от любимите ми сезони, вече настъпи и е време да отпразнуваме това с тага, за който ме тагна (мисли 10 часа) Ева, на която благодаря много. На свой ред тагвам Тоно.

1. Кое е любимото ти нещо относно есента?

НАЙ-НАКРАЯ Е ВРЕМЕ ЗА ТОПЛИ И ДЕБЕЛИ ДРЕХИ. И за пуловери. Най-вече за пуловери. Дрехи с дълги ръкави. Шалове. ЧАЙ. Падащи листа. Застудяване. Ъх, поувлякох се.

2. Коя книга ти напомня за училищните дни?

Може би „Единствена“ на Кийра Кас, тогава бях в 6 клас и имах АДСКИ много домашни, но зарязах всичко, станах в 7 часа сутринта и я изгълтах за 3 часа.  Алелуя, тогава бях 2 смяна.

3. Коя корица ти напомня за есента?

1040-max
Ник’ва идея защо.

4. Коя е любимата ти хорър или Хелоуин история?

Нещата относно Хелуин никак не ме впечатляват напоследък. „Ай, се направим на злавещи и в големия студ да си сложим потничетата, да се правим на секси зомбита. “ – точно това разбира голяма част от хората в моя град, на моите години. Какво ви става?

superthumb-19.jpgА, иначе, Кървавата Мери.

5. Кой е любимият ти хорър или Хелоуин филм?

„Мама“ и „Анабет“ са фаворити. Само тях съм гледала. Май.

 

6. Кое излизане на книга през есента очакваш най-много?

Хванахте ме.

  1. Продължението на „Гневът и зората“ – Юли ме мина през месоелачката, и ме измъчи да си я купя, но не аз устоях, издържах и си я искам възможно най-скоро.
  2. „Чукът на Тор“ – АААААА, РИК РИЪРДЪН. Само една негова книга съм прочела.
  3. Зимняя сборник на Стефъни Пъркинс, ‘щото зимата ми е любимия сезон.

7.Кое излизане на филм през есента очакваш?

superthumb-17„Домът на мис Перигрин за чудати деца“ като повечето.

8.Кои три книги планираш да прочетеш тази есен?

Аз се надявам изобщо да прочета някоя нига, имайки предвид тежката ми програма около новото училище. Не знам дали съм се похвалила, но вече съм заек в Немската гимназия в Бургас.

Вашият коментар

