„Полудив“ на Сали Грийн

poludiv3What’s up, Knowses? Днес е крайно време да кача някое ревю и изобщо някой пост. Тъй като гледам постове ще има рядко през делничните дни, защото съм на училище и след това на занималня. Та, без повече лирически отклонения – днес ще ви запозная с втората книга от трилогията „Полулош“, а именно – „Полудив“ на Сали Грийн.

Натан (ъх, Колибри са превели името неправилно – правилното е Нейтън) е много по-силен от това, което видяхме в „Полулош“. Освен че вече е получил Даровете и е пълноправен магьосник, той има шанса да опознае баща си, да намери хора, които също като него искат да убият Соул и кръга му от инквизитори. Харесвам Нейтън в тази книга много повече от Нейтън в първата, защото тук виждаме една много по-тъмна негова страна, той е сина на Маркус и не се страхува да бъде такъв.

Гейбриъл – верният приятел на Нейтън, също израства – става по-силен и по-добър приятел, въпреки че много ми се иска да не останат само приятели. Той подпомога за голяма част от развитието в книгата и също е един от любимите ми герои. 245e157f1adf3b58ab8fedb1d7fb9040

Аналис, един от героите в тази книга, които мразя, в началото беше така мила, но не, не успя да излъже и мен, и Гейбриъл, така както успя с Нейтън. Имам стотици причини да я мразя и хич не ми се иска да ги изброявам. Силно се надявам тя да изчезне в следващата книга.

Маркус се появява чак в края на книгата, но въпреки това е един от любимите ми герои. Благодарение на него Нейтън става много по-силен и умен. Харесвам Маркус от самото начало, защото той не е най-добрият баща, знае го и не се опитва да бъде, на него му стига да бъде себе си. superthumb-12

Малко и за сюжета: След като с помощта на Гейбриъл, Несбит и Ван, последните двама са пресни-пресни герои, които са важни за развитието на историята, но лично аз не успях да ги опозная добре, Нейтън успява да събуди Аналис от мъртвешкия сън, в която я постави Меркюри. Заедно – Нейтън, Гейбриъл, Аналис, Несбит и Ван – се включват в Съюза, който иска да убие Соул и инквизиторите му, да убие по-голямата част от Ловците и изобщо да се възобнови мира между Бели и Черни. Героите преминават през много премеждия, но още нищо не е свършило, защото има и трета книга, която все още не е издадена на български, но може да се намери на английски.

46a2b93670d064c33930b74217472b91Ако все още има някой неразбрал, книгата страшно много ми харесва, Сали Грийн има завладяващ стил на писане и доста добре създава персонажи. Нямам търпение да завърша трета, която в момента чета на английски.

Не бива да обръщам внимание на Несбит. Знам, че той само ме дразни, но посягам към хляба и виждам белезите по ръката, черната татуировка, и ми иде да изкрещя, че ме е боляло, боляло ме е при всяка рана, а тялото ми е покрито с белези, да, бързо се възстановявам, ала винаги ме е боляло и не е вярно, че „нищо няма да ти стане“.

 

Вашият коментар

