Briana in GIFs #2

What’s up, Knowses? Време е за рубриката „Briana in GIFs“, която аз меко казано обожавам. Ако не си спомняте, в нея споделям реакции при различни обстоятелства. Надявам се поста да ви хареса!

Когато героите, които шипвам се целунат за първи път 

200-12.gif

Когато поредицата свърши

200-13

Когато звездата, която столквам (йас, много яко се изразявам) качи снимка в някоя социална мрежа 

200-14

Когато английската/американската корица е в пъти по-хубава от българската 

200-15

Аз и компанията ми, когато дойде нашата песен 

200-16

Когато разбера, че следващата книга от любимата ми поредица ще илзезе скоро 

200-17

Когато телефона ми не е в джоба 

200-18

И когато го намеря

200-19

Когато се окажа права за действията в книгата

200-20

Когато героя, който подкрепям, направи някоя абсолютна глупост

200-21.gif

Когато се ядосам на някоя от приятелките ми

200-22

Вашият коментар

