58 неща, които ме карат да бъда щастлива, че съм блогър

Whats up, Knowses? След като отдавна не бях не писала нищо в тази рубрика, реших да я върна към живот с един мако по-личен пост, а именно – 58 неща, които ме карат да бъда щастлива, че съм блогър. Надявам се постава да ви хаеса. Да започваме!

  1. large-8Това, че имам възможност да изразявам мнението си публично.
  2. Намирането на още блогъри
  3. Кореспонденцията с още блогъри
  4. Споделянето на опит
  5. Това, че мога да зарадвам някого
  6. Забавните моменти
  7. Прекрасното чувство, когато видиш, че пост, върху който си се трудил много, получава много внимание
  8. Това да стоиш до 01:00-01:30, за да завършиш някой пост
  9. Милите коментари
  10. Възможността да пиша за нещо, от което се интерсувам, от което разбирам.
  11. Чувството, което ме обзема, когато имам идея за пост или рубрика
  12. Когато хората говорят за нещата, които дразнят един блогър и аз ги знам много добре
  13. Когато някой мой приятел стане блогър и аз му помагам. Ще се радвам да погледнете блоговете на моите приятели Боби и Антон .
  14. Когато видя, че семейството и приятелите ми четат блога ми
  15. Самия блог
  16. Времето, което посвещавам на блога си
  17. Когато някой по улицата спомене блога ми
  18. Когато хората ми търсят подаръци върху темата на блога и се посъветват с него
  19. „Ще пишеш ли за това в блога си?“
  20. Връзката блогър-читател
  21. Когато чуя някого да хвали блога ми
  22. Когато някой пита каква е разликата между блогър и влогър
  23. Когато можеш да спелуваш линка на блога си без грешка
  24. Когато видя, че много хора споделят идеите ми
  25. Възможността да се запозная с много нови хора чрез блога си
  26. Когато хората ме питат нещо за блога
  27. Името му
  28. Начинът, по който изглежда
  29. Факта, че се старая много
  30. Когато празнувам рожденния ден на блога си
  31. Желанието просто да седнеш и да запишеш всичко, което ти дойде на акъла
  32. Чувството, когато натиснеш бутона „Публикуване“
  33. Когато направиш нов рекорд на блога си
  34. Дори спам коментарите са изключително мили
  35. Това, че си част от едно невероятно книжно общество
  36. Колко горда се чувствам, пишейки този пост
  37. Факта, че мога да се наречека блогър, въпреки че е непрофесионално
  38. Факта, че е непрофесионално го прави толкова специално
  39. „Кога ще качваш нещо ново в блога си?“
  40. „Доверих се на това, което си написала в блога си…“
  41. „…  книгата е божествена!“
  42. „… книгата наистина не е чак толкова добра.“
  43. „О, да, беше го споменала в блога си.“
  44. Когато родителите ми се хвалят с това, че дъщеря им е блогърsuperthumb-5
  45. Когато завършиш един поост и знаеш, че най-трудното започва сега.
  46. Когато видиш нещо в интернет и си кажеш: „Това е перфектно за блога ми“
  47. Когато свързваш лятото с повече време за блога си.
  48. Когато клепачите ти се затварят, но ти трябва да завършиш поста.
  49. Харесванията, които също ти показват, че си вършиш добре работата.
  50. Когато искаш да напишеш толкова много неща, но нищо не ти звучи така добре.
  51. „Съжалявам, но ще пиша пост за блога си.“
  52. Когато някой някой каже, че да си блогър е жалко, но ти си готов да се бориш като опълченците на Шипка.
  53. Блогърските шеги
  54. Когато някой блогър стане твой много близзък приятел
  55. Когато видиш гледания от чужбина
  56. Когато сънувам нещо свързано с блога си
  57. И на другия ден го направя
  58. Когато се осъществи диалог и изказването на мнението ми не е обезмислено

Е, това е от мен. Държа да кажа, че някои от нещата съм написала така, че да звучат все едно ги правя и се случват само на мен, защото не съм чула подобно нещо от никого. Приятен ден!

2 thoughts on “58 неща, които ме карат да бъда щастлива, че съм блогър

  1. Напълно съм съгласнаа 🙂 . Аз имам блог от 2-3 месеца, който не се радва на особен успех, но само факта, че изразявам мнението си за неща, които обичам или ме интересуват, ме кара да се чувствам щастлива.
    ПС Харесвам блога ти!

    Like

Вашият коментар

