TOP 5 Favourite Couples

What’s up, Knowses? Днешният пост е класация с пет места, които ще бъдат заети от моите любими двойки. Споделете ми кои са вашите в коментарите. Нека да започваме!

superthumb-45. Гидиън и Гуендолин от поредицата „Скъпоценните камъни“

Беше ми много трудно да избера коя двойка да заеме петото място. Гидиън и Гуен са много сладки, но нещо просто ми липсва. Гидиън е твърде нахакан и затворен, а Гуен твърде неуверена, а когато има кураж – импулсивна. Въпреки това, те очевидно се една от любимите ми двойки.

large-74. Хейзъл и Огъстъс от „Вината в нашите звезди“

Обожавам тази двойка и единствената причина да ги поставя на четвърто място е, че всичко свършва точно когато е започнало. Огъстъс и Хейзъл са прекрасни, но не успях да им се наситя.

large-63. Америка и Максън от поредицата „Изборът“

Знам, че ги прехвалвам, знам, че е неочаквано. Тук нещо отново не ми достигна, а и не успях да видя същината на тяхната любовна връзка, не успях да ги видя заедно, като изкючим „Наследницата“, „Короната“, където действието е съсредоточено върху Идлин и нейния Избор, и в „И заживели щастливо“, където им е посветено малко място.

large-52. Деймън и Кейти от поредицата „Лукс“ 

Една от любимите ми двойки, една от любимите ми поредици. Обожавам ги и двамата, но нещо в Кейти не ми достигна, сякаш част от нея просто не порастна, а си остана същото плахо обикновено момиченце. Странно ми е да го кажа, но да.

И БАРАБАНИ, МОЛЯ!

large-41.Рисанд и Фейра от поредицата „Двор от рози и бодли“

Мисля, че всички знаехме, че това ще бъде двойката, която ще вземе златото. Рисанд и Фейра са просто уникални, обичам ги с цялото си сърце, шипвам ги, изобщо невероятни са и няма нещо в тях, което да не харесвам. Харесах и двамата като самостоятелни герои, когато се срещнах с тях за първи път, обожовам ги като двойка. Те си заслужиха златото.

Вашият коментар

