Вегетарианство Q&A

superthumb-3Whats up, Knowses? Както някои от вас знаят, аз съм вегетарианка от около 7-8 месеца. Днес реших да отговоря публично на някои от въпросите, които са ми задавани по тмата. Ако вие имате някои въпроси, питайте ме в коментарите. Да започваме!

Веган или вегетарианец? 

Много хора не знаят разликата между веган и вегетарианец. Вегетарианецът не яде месо, а веганът не се храни с никакви животински продукти: месо, мляко, яйца, мед и т.н. Веганите още не използват продукти, в които има кожа, вълна, глицерин и т.н.

Какъв вид вегетарианец си?

Моя вид вегетарианство е оволактовегетарианството или по-просто казано ям и яйца, и млении продукти и се лишавам единствено от месо.

superthumb-2Защо реши да станеш вегетарианка?

Никога не съм била гояма почитателка на месото, преди това ядях единствено пилешко. Спрях да ям месо, защото не ми е чак толкова вкусно и понеже не ми е приятно да знам, че някой умира, защото аз съм гладна.

Само ти ли си вегетарианка в семейството си? 

Да, само аз в семейството ми не ям месо. Никой от родителите ми не ме е карал да спра да ям месо.

Как реагираха родителите ти, когато им каза, че спираш да ядеш месо?

Предполагам, че реакцията им беше съвсем нормална. Приеха го добре и нямаше проблеми. Поговорихме малко и това беше.

Трудно ли си избираш храна в ресторант?

Да, не защото съм вегетарианка, а защото по принцип трудно си избирам.

large-2Качи ли няколко килограма, когато спря да ядеш месо? 

Не, защото аз рядко ядях месо и това не се отрази особено на килограмите ми.

За колко време се реши да спреш да ядеш месо? 

За сравнително кратко време – 4 дни. Познавам хора, които месеци наред мислят и се чудят дали да станат вегетарианци или не.

Страх ли те е от месо, месарници и прочие?

Не, месото не ме плаши и не ме е гнус от месо. Смятам, че реагирам абсолютно нормално, когато видя месо.

Замисляла ли си се да започнеш отново да ядеш месо? 

Не, не съм мислила за такова нещо досега. Харесва ми да съм вегетарианка и се чувствам добре така.

Какво е отношението ти към хората, които ядат месо?

Нямам никаъв проблем, но аз имам причини да не ям месо и стоя зад мнението си.

Е, ако вие имате някакви въпроси – задайте ги. Надявам се да съм била полезна и ви пожелавам приятен ден!

 

 

Вашият коментар

