My Fictional Bookish Girl Squad

largeWhats up, Knowses? Днес реших да ви поздравя с един прекрасен таг,който имам възможността да направя, защото прекрасната Юли ме тагна! Аз тагвам страшно много хора, защото ми е много интересно как ще се справят те, а именно: ЙолиИлиянаАнтонРумяна и Памела. Е, след като уточнихме нещата с тагването, да продължаваме със самия таг!

1.Героиня, която ще те накара да излезеш навън, когато нямаш настроение.
Исках да запазя Кейти от поредицата Лукс за по-късно, но, повярвайте ми, не мога. Кейти е една от любимите ми героини ever и освен това обича да се занимава с растенията в градинката си, която, колкото и изненадващото да е, е навън.
2.Героиня, която ще е до теб в трудните ти моменти.
Мисля, че Рианън, от „Всеки ден“ на Дейвид Левитан, е перфектна за това. Тя е много сърцата и мила, въпреки че много ме дразни в края на книгата.
3.Героиня, на която можеш да довериш проблемите си и която винаги е готова да те изслуша.
Хейзъл от „Вината в нашите звезди“на Джон Грийн, много я харесвам и тя просто винаги ще има едно специално място в сърцето ми. Освен това тя има мнение за всичко и е много сърцата.
4. Героиня, която ще ти помага, когато се местиш
Роуз от „Академия за вампири“ ще ми помага и ще ме разведрява, докато ми се налага да си оправям апартамента.
5. Героиня, с която можеш да клюкарстваш.
Веднага казвам Бет от „Прикачен“ на Рейнбоу Рауъл (ай дано скоро да напиша ревю), защото я харесвам повече от Дженифър и е перфектната за тази работа. superthumb
6. Героиня, с която да отидеш на почивка.
Кару от „Създадена от дим и кост“, защото тя може да прави какво ли не и защото би ми било приятно да си прекарам почивката в нейната компания.
7. Героиня, с която ще ти е удобно дори и да не си говорите през цялото време.
Фейра, защото толкова много й се възхищавам. Ще оставя само това изречение, за да не пиша пак ревю на „Двор от рози и бодли“.
8. Героиня, която винаги е готова за нови приключения.
Ще кажа Марго от „Хартиени градове“, останалото всички го знаят.
9. Героиня, която ще излъже в напрегнат момент само за да те спаси.
Марли от Изборът 100% би го направила, защото е мила, човечна и е истински приятел.
10. Героиня, която ще ти помага да учиш.
Хърмаяни, защото тя е зверски ученолюбива и според мен умее да обяснява.

Е, Knowses, това бяха моите отговори на този таг, пожелавам ви приятен ден и да продължавате да четете! See you soon!

 

 

Вашият коментар

