Книгите, които не завладяха ума ми

Whats up, Knowses? Понеже станаха твърде много книги, които ме оставиха с не чак толкова добро впечатление, реших да направя нова поредица, в която ще ви досайдам с една идея по-къси мнения за книги, които не харесвам по една или друга причина.

И благодаря на прекрасната Габи, която измисли заглавието. ОБИЧАМ ТЕ!

187685z„Синът на града“ от Том Полък

Чувала съм прекрасни неща за тази книга, всеобщия любимец, Христо Блажев от Книголандия, даде 4.5 в ревюто си, но не, аз просто не успях да харесам тази книга, не успях дори да я прочета до края. Наистина има добра идея, добре създадени герои, но стилът му на писане въобще не ме завладя, не успях и да влеза в света на героите. Някъде около 50 страници преди края бях толкова уморена, не можех повече да се тормозя с тази книга и я зарязах. В Goodreads дадох 2 звездички, по-скоро заслужаваше 2.5, но за 3 звездички изобщо не може да се говори. Може би някой ден ще й дам втори шанс.

SAMODIVA_Cover„Самодива“ от Краси Зуркова 

И естествено, болшенството трябва да е влюбено в тази книга, но аз не трябва я харесам. Съжалявам, но когато започнах да чета тази книга очаквах фентъзи, а получих любовна история с щипка самодиви. Твърде много описания и героиня, която просто ми лази по нервите. Имам чувството, че я надцених като й дадох 3 звездички в Goodreads. Може би и на нея ще дам втори шанс някой ден.

povelitelkata-na-metlata-31972-315x0„Повелителката на метлата“ от Софи Кинсела

Книгата си беше сладка, няма спор, но героинята ме дразнеше зверски, а самото действие се развиваше или много бавно, или много бързо. Софи Кинсела е много харесвана авторка, няма спор, но това определено не е една от най-добрите й книги. Все пак до някаква степен си заслужи 3 звездички. Може би ще й дам втори шанс в бъдещето.

 

Е, Knowses, това бяха книгите, които не ми харесаха чак толкова много. Споделете ми кои са книгитв, които вие не харесвате и защо, в коментарите. See you soon!

Вашият коментар

