„Хартиени градове“ от Джон Грийн

What9789542710752s up, Knowses? Днес смятам да ви представя „Хартиени градове“ на Джон Грийн – книга, за която често казвам, че ще й дам шанс и това така и не се случва… ДОСЕГА. Естествено, трябва да благодарим на маратона за това. БЛАГОДАРИМ ТИ ,МАРАТОНЕ.

Куентин, или накратко Кю, е момче, което съвсем скоро ще завърши гимназия. Една вечер Марго Рот Шпигелман, момичето, в което е влюбен от години, се появява на прозореца му, преживяват невероятно приключение, а на другия ден момичето изчезва. А Куентин се опитва да я върне обратно, опитва се да я намери и най-накрая да се бори за любовта си. Кю е изключително умно момче, невероятно упорит и храбър. В харема.

Бен е един от най-близките приятели на Куентин и в последствие става гадже с едно от най-известните и красиви момичета от училището – Лейси. Той има невероятни изцепки и един от любимите ми герои. Върши невероятни простотии, но все пак влиза в харема. 8e431f555594ff84d8f40681a8a4f62d

Рейдар е другия най-добър приятел на Кю, той е изключително умен, зарибен е по Омникшънъри (мисля, че се пишеше така) и има сладко гадже. Родителите му имат огромна колекция от различни неща с Дядо Коледа афроамериканец. Също има велики изцепки, и става част от харема.

Лесли е едно от момичетата, за които се предполага, че са били приятелки на Марго, преди тя да изчезне. Интересен герой е, умна е, малко досадна и натрачива на моменти, но също е интересен герой и има своите моменти.

Всичко в сюжета се развива около Марго Рот Шпигелман – тя, нейните мисли, нейните планове, нейното изчечване. Влюбеният Кю въвлича приятелите си в приключение, в което те отиват на 1500 км далеч от дома, един за отговори, друг от любов, трети за пътешествие, четвърти, защото е истински приятел. cara-delevingne-fan-art-indie-john-green-Favim.com-2721894

Това, което най-много ми хареса в книгата, е самото действие, идеята на книгата, защото точно в тази история толкова много описания и размишления ми се сториха абсолютно ненужни и бяха само загуба на време.

В Goodreads дадох 3 звездички, но реално давам 3,5 – защото размишленията просто ми бъркат в червата и края не беше чак толкова хубав.

Следах надолу и си мислех, че аз съм направена от хартия, че точно аз, а не някой друг, съм сгъваемият, тънък, плосък червей. И най-важното е, че хората харесват деята за хартиеното момиче. Хората харесват хартиени момичета. Винаги е било така. И най-лошото е, че самата аз харесвах идеята да бъда това хартиебо момиче. Та нали аз култивирах тази идея.

Вашият коментар

