A to Z Bookish Survey

imageWhat’s up, Knowses? Благодарим на Юли,че ме тагна за този таг (невероятните ми обяснения, applause). Нека започваме!
1.A като Author: Автор, от който имаш най-много книги:
Кийра Кас и Дженифър Арментраут. Всички, които следят блога ми, знаят, че съм голяма фенка и на двете авторки.
2. B като Best: Най-доброто продължение някога:
С всичките си крайници: КОРОНАТА на Кийра Кас. Обожавам поредицата, атовката, както вече споменах, е една от любимите ми, невероятно развитите… Ще спра тук.

3. C като Currently reading: Коя книга четеш в момента:
Двор от рози и бодли на Сара Дж. Маас и Пленница на смъртта на Мег Кабът.
4. D като Drink of Choice While Reading: Коя е любимата ти напитка докато четеш:

Обикновено съм с нагласаат да пия чай, което обаче се случва много рядко, и затова почти винаги пия любимата си напитка, моя елексир, моята медовина – Нести праскова.
5. E като E-reader or Physical Book?: Предпочиташ да четеш книги на хартиен носител или електронни книги:

Хартиен носител, просто защото няма ел.четец, а и нищо не може да замени привлекателния аромат на книга, усещането да докоснеш напечатана хартия.
6. F като Fiction: С кой герой от книга би излизал/а в гимназията:

Фин от трилогията Трил или Деймън от поредицата Лукс. И двамата са уникални, Фин е много сладък и умен, а Деймън е хитър, забавен и красив.
7. G като Glad you gave this book a chance: На коя книга си доволен/а, че си ѝ дал/а шанс:
Поредицата Рубиненочервено, за която много се колебах дали да си взема, но постъпих правилно, защото е една от любимите ми поредици ever.
8. H като Hidden Jem Book: Коя книга за теб е като истинско бижу:

Поредицата Изборът, всички книги са толкова прекрасни, кориците са божествени.
9.I като Important: Важен момент в живота ти на читател:

Вината в нашите звезди на Джон Грийн, която ме върна в кондиция, след най-дългив reading slump в живота ми.
10. J като Just finished: Книга, която току-що си приключил/а:

Роналдо. Момчето, което знаеше какво иска на Ивете Жултовска-Дарска.
11. K като Kinds of Books You Won’t Read: Какви литературни жанрове не четеш:

Не чета криминалета.
12. L като Longest Book You’ve Read: Коя е най-дългата книга, която си чела:

Не следя книгите си, коя колко е дълга, но съм чела книги с 600+ страници, мисля и 800+ .
13. M като Major Book Hangover Because Of: Коя книга ти е дала усещане за свръх доза:
Отпор на Дженифър Арментраут, с която завърши поредицата Лукс. С Кейти Деймън преживяхме толкова много неща, любовната им история, опазването на света, такъв какъвто си е бил. Тази книга просто ме събори.

14. N като Number of Bookcase You Own: Колко библиотеки за книги имаш:

Сложно е за обяснение, но книгите ми са струпани на девет места.
15. O като One Book You Might Have Read Multiple Times: Има ли книга, която си чел/а повече от веднъж:
Казвала съм го много пъти, но аз не препрочитам книги, а само части от тях.

16. P като Preferred Place To Read: Къде обичаш да четеш:

Където ми падне. В моето легло, на дивана, на масата, с училище, в колата, в ресторанта, в училище, чета навсякъде.
17. Q като Quote that inspires you/give you all the feels from a book you’ve read: Цитат от книга, който те вдъхновява:

„-Спомням си. Казах ти: най-красивите хора, чиято красота си съперничи само със сърцето им, са хората, които не си дават сметка за това. Или нещо подобно.“
– Отпор, Дженифър Л. Арментраут
18. R като Reading Regret: За какво съжаляваш като читател:

ПФ, да съжалявам? Аз съм бясна, когато резюмето е прекрасно и изведнъж книгата е пълен боклук и се отказваш от нея още на 70 страница.

19. S като Series You Started And Need To Finish(all books are out in series): Коя завършена поредица искаш да прочетеш до края:

Хари Потър. Не хвърляйте камъни по мен, моля ви.
20. T като Three of Your All-Time Favorite Books: Кажи твоите три най-любими книги?

Хм.

Създадена от дим и кост
Отпор
Полулош
21.U като Unapologetic Fangirl for: Непростим фен на…

Лукс, Изборът, Кийра Кас, Дженифър Л. Арментраут, книги, Хари Потър, Дж. К. Роулинг, фентъзи книги и изобщо всичко, което е свързано с книги.
22. V като Very Excited For This Release More Than All The Others: Коя е книгата, чието излизане очакваш с нетърпение:

Сирената на Кийра Кас, защото, дъам, любим автор.

23. W като Worst Bookish Habit: Кой е най-лошият ти книжен навик:

Гледам какво става по-напред, често изпускам абзаци, искам да знам какво ще се случи в бъдещето на героите.
24. X като X Marks The Spot: Start at the top left of your shelf and pick the 27th book: Посочи 27 книга на най-горния ти рафт започвайки от ляво надясно:

Рейчъл Джойс – Неверовтното странстване на Харолд Фрай.
25. Y като Your Latest Book Purchase: Коя е последната книга, която си купи:

Не си спомням точно, ако говорим за единична покупка, но скоро си купих десетина книги пт няколко намаления.

26.Z като ZZZ-snatcher book (Last Book That Take You WAY Late): Коя е последната книга, която те е държала буден/а до късно:

Двор от рози и бодли на Сара Дж. Маас – тази вечер.

Вашият коментар

