„Короната“ на Кийра Кас

imageЗдравейте, Knowses! От много време не сте чели ревю на книга, но днес смятам да задоволя нуждите ви – днес ще ви запозная с последната книга от поредицата „Изборът“ – „Короната“ на Кийра Кас.

Повечето от вас знаят, че аз обичам и боготворя поредицата и ми беше безкрайно трудно да се разделя с нея. Въпреки това книгата беше страхотна, краят беше изпипан до съвършенство, а също така и щастлив. Е, това не ми попречи да се разплача, поредицата ми е много мила, какво да правя!

Ако не си спомняте моите фаворити бяха Кайл, Хейл и Хенри, които получиха важни роли в книгата. Кайл – син на Марли, приятелката на Америка, неведнъж изглеждаше като правилния избор, но не, нито Кайл, нито Хейл, нито Хенри, минаха под венчило с Идлин. Хейл се показа като добър и верен приятел, а Хенри доказа колко голямо сърце има.

Идлин Шрийв се готви да стане кралица, а нещата се объркват час след час. На път да изгуби майка си, търгуваща по брат си и търсеща любовта си, младата наследница на трона се раздава докрай. Макар и горделивата осанка и кралската кръв, във нея се пробужда едно малко и беззащитно момиченце, което се бори със зъби и нокти, за да може да запази семейството си и достойнството си, да се грижи за народа си, да намери любовта си. Ежедневието се променя рязко, всяка дума е от значение,а зад всяка усмивка, всяка стъпка и всеки шум може да се очаква проблем. Идлин поставя народа си пред всичко, готова е да се прости с любовта си, за да спази закона, отказва война, къса си нервите, в името на благополучието и щастието на нацията.image

Множество обрати и проблеми следват героите в еждневието им – точно това показва истинските им лица и те кара да ги заобичаш повече и повече (повечето, не всички), защото почти всеки от тях заслужава любовта, щастието и късмета си. Интересно е израстването на героите, което се забелязва и в Избора на Максън – от малки деца, които още гледат на работата и отговорностите като далечно бъдеще, героите се превръщат в интелигенти и способни младежи, които вече имат своя житейски опит.

Кийра Кас отново се е справила чудесно, поредицата определено ще ми липсва и преди да се разхълцам отново смятам да ви поднеса един цитат:

„Любов. Струваше ми се, че и тя като дрехите не стоеше еднакво на всеки. Още не знаех какво е значението й за мен, но имах чувството, че скоро ще ми се разкрие. Оставаше само да ми хареса резултатът.“

Вашият коментар

