The TBR book tag

imageНе съм поствала нищо от много време, а вече бях тагната от прекрасната Юли за този таг. Един таг винаги е добра идея.
1.Как и къде следите вашата купчина с книги за четене?

Книгите ми следя чрез TBR list-а в Goodreads, но когато става дума за книги, които вече имам, то тогава ги следя от „рафта“ си, където се намират и моите две камари непрочетени книги.

2.Повечето ви книги за четене са на хартиен носител или в електронен формат?

Почти всичките ми книги са на хартиен носител. Нямам e-book, но пък и това може скоро да се промени..

3.Как определяте коя да е следващата книга за четене?

О, пробвала съм толкова много начини – питам други хора, жребий, „онче, бонче, счупено пиронче…“. Понякога просто си купувам книга и я прочитам. Всеки път е различно.

4.Посочете книгата която стои най-дълго в списъка ви за четене?

„Хартиени градове“ на Джон Грийн. *изчервява се* Прометох половината от книгата и после нещо не ми пасна, но смятам да пробвам още веднъж. Добавила съм я на 19.02 2015г.

5.Книга, която наскоро сте добавили към списъка си за четене?

Сравнително скоро ( 03.03. 2016г.) добавих „Самодива“ на Краси Зуркова. Резюмето е много хубаво и определено имам големи очаквания.

6.Книга, която сте добавили с списъка си за четене заради красивата корица?

Ъм, няма такава. Просто вече съм си патила от това и гледам първо резюмето, защото не искам да чета книга, която със сигурност няма да харесам.

7.Книга от списъка ти за четене, която не планираш да прочетеш?

Няма такава книга. След като се намира в TBR list-а ми смятам да я чета.

8.Непубликувана книга, чиято поява очакваш?

The Crown от Kiera Cass, огромен фен съм на поредицата и нямам търпение книгата да излезе, въпреки че излиза точно когато имам изпити.

9.Книга от списъка ти за четене, която всеки ти препоръчва?

Стъкленият трон. Странно ли е, че аз съм една от малкото, които все още не са прочели тази книга.

10.Книга от списъка за четене, която всички вече са прочели, само ти не си?

Лунните хроники, Разбий ме, Стъкления трон, Игра на Тронове, Игрите на Глада, Дивергенти, Пърси Джаксън…
Не е като да имам много да наваксвам.

11.Книга от списъка за четене, която умираш да прочетеш?

Вечна Любов на Дж. Р. Уорд, която вече си купих, но смятам да прочета след „Създадена от дим и кост“ и „Домът на Мис Перигрин за чудати деца“ .

12. Колко книги за четене сте си отбелязали в Goodreads?

247 книги, което не е зле, а и аз съм от този тип хора, които бързо се обеждават да прочетат дадена книга.

Тагвам:Yulia K.

Вашият коментар

