5 things I’ve changed in myself this year so far|| 5 неща, които промених в себе си тази година до сега

imageЗдравейте, хора! Аз като повечето хора си обещавам разни неща в началото но годината и ето какво съм променила до момента. Силно се надявам, че този пост ще ви мотивира и вие да промените нещо в себе си, защото промяната е нещо хубаво, от което не е нужно да бягаме.

1. Научих се да пия чай ( и дори започна да ми харесва)
В семейството ми съм известна с това, че по принцип гледам на чая като на смъртоносна отвара от някоя зла вещица и единствения начин да ме накараш да пия чай е да смениш чашата със студен чай стари с чай. Е, това е до сега. Преди около месец започнах да пия чай, не защото изгарях от желание да опитам, а защото бях болна и БАМ, хареса ми.
2. Социализирам се сред блогърите
Сега съвсем спокойно си пиша с голяма част от блогърите и е супер, защото имаме много общи интереси, включвайки книгите.
3. Започнах диета
Е, дами и господа, не съм с перфектните извивки, и сега започнах да работя по въпроса, въпреки че около празниците малко се поотпуснах. Мога да ви кажа, че когато изядеш един продукт, който не харесваш с мисълта, че го правиш, за да изглеждаш по-добре, не само, че ти харесва – услажда ти се!
4. Изключих месото от менюто си
Не си падам много по месото, ям единствено пилешко и мнооого рядко свинско. Сега, изключвайки месото, се чувствам много добре и се надявам да успея да продължа за напред така.
5. Дадох си сметка какво искам да променя в себе си, безгрешни и перфектни хора няма
Чудо, нямало перфектни хора. Е, не го приемайте лично, но всеки си има нещо отрицателно в себе си. Точно за това, аз потърсих отрицателните неща в себе си и започнах нужната промяна в себе си.

Какво вие сте променили в себе си? Споделете ми в коментарите!image

Hello people! Like most people I promise to myself some things at the beginning of the year, but here’s what I’ve changed so far. I strongly hope that this post will motivate you to change something in yourself, because change is a good thing, since you do not need to run.

1. I learned to drink tea (and even began to like it)
In my family I’m better known as the one that watch the tea as a deadly potion of some wicked witch and the only way to make me drink tea is to change the glass of iced tea to a cup of normal tea. Well, now is different. A month ago I started to drink tea, not because I was eager to try it, but because I was sick and BAM, I liked it.
2. Socializing among bloggers
Now quite calmly I chat with much of the Bulgarian bloggers and is super because we have many common interests, including books.
3. I started dieting
Well, ladies and gentlemen, I haven’t got perfect curves, and now I started working on the matter, although around the holidays I forgot about the healthy eating. I can tell you that when you eat a product that you do not like the idea that you do to it to look better, not only make you like it – it’s sweet to you!
4. I turned off meat from my diet
I don’t like meat, I eat only chicken and pork very very rarely. Now, excluding meat, I feel very well and I hope I can go ahead so.
5. I realized what I want to change in myself, sinless and perfect people aren’t real
Miraculously, there aren’t perfect people. Well, don’t take it personally, but everyone has something negative in himself. That’s why I looked for negative things in myself and began the necessary change in myself.

What you have changed in yourself? Tell me in the comments!

4 thoughts on “5 things I’ve changed in myself this year so far|| 5 неща, които промених в себе си тази година до сега

  1. Много се радвам, че си успяла да направиш промени. Лично аз много искам да оставя месото, но съвсем неочаквано се хващам да го ям без дори да се замислям, че го правя. Това за безгрешните и перфектните хора е напълно вярно, но променяй нещо само ако наистина е лошо, а не заради другите. Чудесен пост 🙂

    Like

    1. Благодаря! Аз лично вечер се опитвам да планирам какво да ям и това много ми помага при изключването на даден продукт като месото в момента. Успех в постигането на твоите цели!

      Like

  2. Резултатите ти са невероятни и много мотивиращи! Можеш ли да споделиш какви чайове пиеш? И аз много искам да започна да пия, но нищо не ми допада.

    Like

    1. Радвам се, че си харесала поста! Наблягам на плодови чайове, но не мога да ти кажа конкретни марки, просто защото не мога да ги запомня. 😃😃

      Like

Вашият коментар

