Giveaway (1 January – 23 January) – И големият победител е…

imageЕ, крайно време е да обявя големия победител в giveaway-а ми. Но като типичен водещ ще ви подразня в тази бляскава вечер преди късметлията да вземе Оскара.
Благодаря на всички, които се включиха в този giveaway, повярвайте ми, за мен това значи много.
Получих доста отговори и прочетох доста планове, да си кажа честно, имаше доста добри попадения, забавлението беше на макс. Имаше и хора, които отговориха съвсем сериозно, а някои бяха изключително дружелюбни. Благодаря на всички, отново!
Нещото, което ме очуди страшно много бе, че повечето от вас ми писаха имейли, имаше и съобщения във Facebook страницата на блога, но нито един коментар. Е, различен блог, различна аудитория.
Бих се радвала да подаря на всекиго по нещо, но възможностите ми са ограничени. Благодаря на всекиго, който отдели даден период от време, за да се включи в този giveaway. Ала победителят е само един.
Пригответе барабаните, шампанското, фойерверките. И победителят е…. Неговото име е… Михаела Михайлова! Честито на победителката, с нея ще се разберем по оставените координати. Благодаря на всички за милионен път и ви пожелавам приятен ден/приятна вечер!
П.С. Победителят беше избран съвсем честно, чрез жребий.

2 thoughts on “Giveaway (1 January – 23 January) – И големият победител е…

  1. Виктория

    А ще има ли и друг giveaway по нататък или е само този,защото не успях да се включа в този.Много бих искала да има и друг.

    Like

Вашият коментар

