„Подменена“ от Аманда Хокинг

imageЗащо всеки път щом започна една книга и си кажа „Релакс, най-накрая, релакс“ свършвам с разбито сърце?

Книгата, за която днес ще говорим е „Подменена“, а в миналия ми пост (някъде по-надолу ще намерите стрелкичка със заглавието му, можете да го пречетете, натискайки върху тази стрелкичка) обявих giveaway и ако ви хареса ревюто ми или просто смятате, че една книга никога не е в повече, можете да се запишете за giveaway-а като на имейл, в коментарите или на лично съобщение във Facebook страницата на блога, напишете нещо за плановете си за тази година, някоя от целите си. Победителят ще бъде изтеглен на 23 януари. Повече в миналия пост.

Та, книгата. В общи линии мога да кажа, че тази книга перфектно се застъпва с думите „Очаквай неочакваното“. Честно, красив и снажен трол, как ще се сетиш за нещо такова.

Уенди – момиче, което винаги е било извън множеството, в рамките на дни се превръща в коронована особа. Обожавам характера й, но да бъда честна понякога малко ме дразни.

Фин е момче за всичко, той е любезен и възпитан, сдържан и почтен. Страшно много го харесвам, но цялото повтаряне на „това ми е работата“ много ме дразни.

Елора е точен пример за майката, която не искам да имам. Тя е студена, жестока и обсебена с титлата си. И не, красотата й не компенсира.

Действията в книгата в повечето случаи са в стил „гръм от ясно небе“ и страшно много ми харесва как Аманда Хокинг си играе с чувтсвата ми. И на стената много й хареса.

Действието се извършва в Америка където живеят Уенди, заедно с леля й и брат й, опитвайки се да изгладят различията на Уенди след тежка семейна трагедия. От град на град, те най-накрая откриват мястото си или по-скоро Уенди намира човека си.

Започвайки книгата, си мислех, че това е поредното клише, но с по-преигран сюжет, вярвайте ми, излъгала съм се жестоко. Веднага след като завърших книгата си казах: „Леле, тази жена заслужава Нобелова награда“. Книгата е изпълнена с невероятни обрати, да ти се завърти главата направо.

Мога да кажа, че книгата е едно от онези произведения на изкуството, които просто трябва да имате, за да се чувствате добре.

Благодаря на изд. Пергамент Прес за предоставената възможност.

– В главата ти няма нищо, за да има нужда са влиза в нея – коментира сухо Фин, ставайки, а Рианон се засмя нервно.

Вашият коментар

