„Фаворитката“ на Кийра Кас

imageАспен ще прави компания на Максън в контейнера, Картър е мой!

Мисля, че вече станах досадна със своите постоянни влюбвания в различни литературни герои, ама с какво съм виновна, те всички са перфектни.

Предусещам, че в това ревю ще говоря повече за Картър, отколкото за Марли.

Във „Фаворитката“ четем за трогателната любовна история между Марли, фаворитка, част от Елита, и Картър, страж.

Винаги съм имала Марли за една силна жена, с невероятен характер и в тази книга напълно се убедих в предположенията си. Всички мъки, които преживя я издигнаха в моите очи. От безбожния лукс, тя стигна до мизерното съществуване на една помощница в дворцовата кухня. Въпреки това Картър бе през цялото време с нея и в общи линии съм сигурна, че всяка жена би искала мъж като него до себе си.

Като цяло си представях „Фавортката“ малко по-различна, тоест представях си Марли, когато все още е част от Избора, но, да бъда честна, книгата е по-добра от това, което си представях.

Та, Картър, поредната ми любов. Този Сладур (😍😍😍😍) е изключително самокритичен и се опитва да спре любовта си към Марли (удивително, но не ревнувам). Много глупава постъпка, как ще избягаш от любовните мъки? Бхах, това е невъзможно. Толкова е грижовен и любовта му към Марли е безгранична.

Бих искала да ви разкажа за случките в книгата, но се страхувам, че ще запазя това удоволствие единствено за себе си. Пък и е спойлер, а не трябва да има спойлери.

Между четирите книги тази ми хареса най-много, всичките емоции, които преживях, четейки тази книга… Ах, да, ще ми липсва много.

– Не си ме откраднал. Да не съм чайник?
– Хмм – провлачи той. – Може би ти си откраднала мен. Защото ясно си спомням, че някога принадлежах само на себе си, а сега съм изцяло твой.

Вашият коментар

