„Кралицата“ от Кийра Кас

imageВ събота една от най-близките ми приятелки имаше рожден и имен ден (аз също имах имен ден) и не пропуснах да се почерпя с една книжка, а както всички знаем – поредицата Изборът е живот. И да, купих си „И заживели щастливо“. Реших да направя ревю на всяка от новелите затова сигурно ще има още поне един пост днес.
Първата новела е Кралицата. В нея се разквазва за избора на Кларксън (бащата на Максън), но през очите на Амбърли(майката на Максън), която е влюбена в красивия, но строг принц, още от седем годишна.
Познаваме крал Кларксън като строг и студен мъж от поредицата Изборът. Е, той си е бил такъв цял живот. Очаквах да е някакси по-дружелюбен и мил, но не той си е същата ледена склуптура, каквато беше и в Изборът. От една страна родителите му са били ужасни, но пък и той е бил твърде вглъбен в мисълта, че той ще стане крал. Споменах ли, че е изключително властолюбив.
Е, ако аз си мисля, че той е ужасен и не заслужава да бъде с Амбърли, то Амбърли е влюбена до ушите и както вече разбрахме би умряла за него, би направило всичко за него. Такива хора като него не заслужават благородни жени като Амбърли за съпруги.
В малкото пространство на едни 72 стр. си лича как Амбърли израства и се променя към по-добро, у нея личат качества като благородност, мъдрост, хитрост, които са изключително важни за една кралица.
Като цяло съм много доволна от Кралицата, Кийра Кас се е справила чудесно с нея.
Ако все още не сте разбрали, цитати са задължителни.

– Въпросът е друг. Аз съм принцът. Думата ми не подлежи на обсъждане. И ако дори загатна, че сте докосвали момичетата по непрофесионален начин, като нищо ще се озовете пред стрелковия отряд.

Не е ли властолюбив?

Вашият коментар

