Girl Online и торбичка

Знам, че това е най-безсмисления пост писан някога. Но любовта ми го изисква.

Брианче, Брианче, тежък е животът. Бринчето е в лошо здраве. Главата я боли, корема също. Давам ви 5 шанса – кое ще ме разсее най-бързо. Нутела, не. Пица, не. Книги. О,ДА!

Тъй, изтормозих баща ми да ме заведе в една от любимите ми книжарници – книжарница Хермес в мол Галерия (както разбирахте аз живея в Бургас). Целта ми беше да се добера до новата книга на Кийра Кас „И заживели щастливо“ (дано това е заглавието), но случайно съм пропуснала факта, че тя тепърва ще излезе. Е, влезла в книжарницата, няма как да изляза с празни ръце. И тръгнах да ровичкам, когато пред очите ми се появи Girl Online. Главната героиня е блогър? Да, тази книга е моя.

Flawless
Flawless
Да си майстор с камерата.
Да си майстор с камерата.

Доклатушках се до касата, където, представяте ли си, трябваше да платим книгата и естествено да ни дадат торбичка за книгата. Изведнъж касиерката се появи с една страхотна платнена торба, която направо ми взе дъха. Да, драги ми читатели, торба.

И да, с този пост показвам своята любов към торбичката и книгата. Странна съм, знам го.

One thought on “Girl Online и торбичка

  1. Защо да си странна? Аз ако бях на твое място и не ми бяха дали торбичката(която си е симпатична) щях да си я искам 😀 И честито ти нова книга :3

    Like

Вашият коментар

