Emoji Book Tag

imageIf you don’t know, I am the emoji queen. 👑👑👑

Emoji book tag представлява таг (невероятно нали), в който обявяваш своите Top 5 емотикона и книгите свързани с тях.

Държа да кажа, че е възможно някои от вас да се чудят за какво, по дяволите, използвам тоя емотикон?

  1. 😎 – готиният пичага, хах. Сериозно, аз наистина използвам този емотикон, просто защото ми се иска да покажа колко много се кефя. Имам чувството, че се получава. Книгата, която избрах за този емотикон, е „Опал“ на Дженифър Л. Арментраут, понеже там се кефих на макс и освен това Деймън е на лице.
  2. 😂 – хората, които ме познават до някаква степен знаят, че аз винаги се старая да се забавлявам, понякога успешно и постоянно се хиля като луда. So, тоя емотикон ме описва много добре. Книгата, която избирам е “ Хекс Хол“ на Рейчъл Хокинс, cause it was so much fun.
  3. 👑 – работата е там, че аз винаги се чувствам като пет годишна Принцеска, която току що е получила новата си (5679та  на брой) кукла Барби. И обичам да лидерствам, да се правя на big boss и дъа. Книгата, която избрах е „Наследницата“ на Кийра Кас, защото Идлин винаги иска да доминира в каквото и да е ситуация.

    Yummy!
    Yummy!
  4. 🐥 – не знам за вас, но лично на мен, този е емотикон ми прилича на патица. Използвам го адски често, cause Why Not?!?! Книгата, която свързвам с този емотикон е „Изборът“ на Кийра Кас, защото Америка, често прави нещата на принципа проба-грешка.
  5. 🔮 – лично аз свързвам кристалната топка с магия и често когато става дума за нещо магическо, този емотикон е залепен за думите ми. Книгата е “ Хари Потър и Философският камък“ където се запознахме с Хогуортс и останалия магически свят.

So, това е края на тага, а хората, които тагвам са Мели и Юли. Приятно отговаряне на въпросите. Всеки, който имаше желание да направи тага да се чувства тагнат.

Вашият коментар

