„Хари Потър и Затворникът от Азкабан“ на Дж. К. Роулинг

imageЩе ревна. Животът ми няма смисъл. Вече не.

В третата книга от поредицата нещата стават още по-оплетени. (ВЪЗМОЖНО Е!) Хари разбира много нови неща за семейството си, среща се с много нови лица и за пореден път открива магията в някой от многото й раздели.

Цялата мистерия започва с новинарската емисия, която Хари гледа в Дърсли, по-късно Хари се среща с едно от най-големите чудовища на тоя свят, а в училището едно предсказание заплита още повече нещата.

Отношенията между приятелите са дълго време обтегнати заради метли, котки и мишки. Лично аз малко се изненадах за мишката, но метлата си беше цяла скъпоценност.

И тази година учителя по защита срещу Черните изкуства е сменен, на мястото на самонадеяният Локхарт идва един готин пичага, г-н Лупин, който обаче се оказва върколак (което обаче е спойлер).

Хари се среща с приятелите на баща си, едни от които останали верни, други пък решили да спасят скъпоценната си миризлива кожа. Тоя тъпанар Опаш…

Диментор. Gosh.
Диментор. Gosh.

Ако досега сте мразили Снейп, то сега направо ще го ненавиждате, тоя малък гаден плужек се държа повече от ужасно с Хари, Рон и Хърмаяни през цялата книга, а накрая просто ми се доповръща като му прочетох името. С две думи спокойно бих убила. Няма да ми мигне окото. А пък за тия всичките мръсни думи по адрес на Джеймс Потър ще му го върна тъпкано. Ако Хари не го направи, де.

О, БОЖЕ, КОТКАТА! Хърмаяни адски много искаше да си вземе сова, но не се получиха нещата. Тя си взе една гадна рижава котка, КРУКШАНКС, то това име ли въобще? Боже, мили!

Ако не съм го споменавала досега, то това е времето: АЗ СЪМ ВЛЮБЕНА В БЛИЗНАЦИТЕ! Боже, Джордж и Фред Уизли, тези същества са уникални. Бих се омъжила за някой от тях. Пък може и за двамата. За мен не е проблем.

Малфой, това блонди, толкова е дразнещ, а пък като се появи Хари със Светкавица, Драко направо обезумя. А номера с диминторите, сто на сто е бил негова идея. А това е спойлер, между другото.

Да обобщим: КНИГАТА Е НЕВЕРОЯТНА! Наистина е голямо удоволствие да четеш поредицата, просто Дж. К. Роулинг се справя отлично.

Цитат? Цитат.

– Аз никога не си търся белята – отвърна Хари настръхнал. – Обикновено белята сама ме намира.

Вашият коментар

