Book Review: Основа от Дженифър Л. Арментраут | Деймън, ще те убия!

image
Добре, да преминем на книгата. Книгата си е страхотна, много екшън и доста убийства. Това, което много ми харесва, че тук е показана и гледната точка на Деймън, която ще ми липсва в петата книга. Много ми харесаха всички тези ала Обичам Те моменти, просто Деймън правеше нещата много сладки. Това не вярвам, че го написах.

Кейти се намира в един от блоковете в Зона 51, свързана с извънземните.

Едно цитатче, на английски.
Едно цитатче, на английски.
Там я подлагат на всевъзможни зверства, а когато Деймън пристига в Зона 51, за да я спаси те се увеличават. Намират другар по съдба, който се пада техен пазач, а по-късно се срещат с основите, които са деца между мъж луксианец и жена хибрид. – СПОЙЛЕР! Та, тези чудновати същества са част от плана им за бягство. Те успяват да избягат и се насочват към някакъв си град, чието име не помня. Там се срещат с Арчър, приятеля им от Зона 51, Люк и още един луксианец. От там заминават за Вегас, където се срещат с Ди, Доусън, Бет, Матю и близнаците Томпсън. Истинското лице на Матю бива разкрито, а по-късно те бягат от Дедал. В битка някои от нашите, ъмм… познайници умират и така всички мили, послушни и тъжни тръгват към Айдахо, където се случва нещо ужасно. Всичко това е спойлер между другото.

Корицата е невероятна. Gosh, погледнете Pepe Toth. Обаче аз все още предпочитам Деймън.

image

Понеже гривната ми дойде, реших да ви спомена как съм с оникса. Като цяло топъл е, и по-костите си усещам някакви гадни тръпки. Обаче гривната ми харесва.

Много съм доволна от тази книга като цяло и искам да споделя един цитат, които ми се стори много хубав:

– Деймън – настоях аз. – Трябва на вървим!

– Този тук е богопомазан, кълна се!

Вашият коментар

