Book Review: „Опал“ на Дженифър Л. Арментраут

image Последният път, когато изръсих, че ако падна от стол няма да ме заболи толкова колкото от „Оникс“ почти си счупих ръката. Сега смятам да защитя физическата си цялост, пред това да изпадам в дълги обяснения, колко невероятна е книгата.

Добре, де, книгата е трепач, абсолютно феноменална, просто речника ми е беден, за да ви обясня колко прелестно е това произведение на изкуството. Нито „Обсидиан, нито „Оникс“ бяха такива, просто „Опал“ е свръх уникална.

Дами и господа, време е да ви разкажа нещата по същество. Господин Блейк Гаднярски, убиец на Адам (Спооооооооойлер) , предлага на Кейти и Деймън нещо много атрактивно, а именно да посетят МО и да си вземат, това което си е тяхно. След  един неуспешен опит те отделят часове от времето си в самонараняване. Кейти и Деймън най-накрая стават гаджета, ако мога да обясня така връзката им. Случват се много ужасяващи неща и вече съвсем не можеш да разпознаеш кой е твой враг, кой – приятел.

Казвала ли съм, че тези fan arts са причината за моя живот?
Казвала ли съм, че тези fan arts са причината за моя живот?
И естествено един цитат:

О, милостиви Боже и новородени Иисусе в яслите! Очите ми! – закрещя Ди. – Очите ми!

Просто държах да го има. Това е всичко.

Та, аз да продължа с книгата. Уил се появява ужасен както винаги, но той няма да мине без това си качество. Блейк се доказва като абсолютен извратеняк, а Ашли си е все същата злобарка. Андрю търпи лееееека промяна към добро. Приятелството между Ди и Кейти се възобновява лека полека. Не е като да няма някакви положителни новини.

О, щях да забравя. Тази корица е живот. Погледнете Pepe Toth, влязъл е точно в ролята на Деймън. Все пак обаче предпочитам Деймън.

Понеже четох книгата докато бях на работа ми се стори адски тежка. Може би наистина е такава, но мен тази книга много си ме измъчи. Каквото и да говорим книгата си остава брилянт.

Определено съществуват хора по-талантливи от мен. Самочувствието ми е сринато.
Определено съществуват хора по-талантливи от мен. Самочувствието ми е сринато.
Да ви се похваля, преди три дни си поръчах гривна с оникс, много харесах този чудноват камък, както и една колие с обсидиан. Изобщо глезя си се. Когато дойде ще ви кажа моята поносимост на какво ниво е.

Усещам, че тази поредица става една от любимите ми. И усещам, че ми се спи много, понеже пиша ревюто си на работа.

Вашият коментар

