Book Review: Обсидиан от Дженифър Л. Арментраут

imageАко трябва да съм честна сама се изненадах, че започнах да чета тази поредица. Но пък съм доволна, даже много . В общи линии: Кейти Шуорц се премества в нов град и се запознава със съседите си, които на пръв поглед са съвсем нормални, но по-късно осъзнаваш, че са нещо много по-специално от хора.

Корицата. Моля всички, които са се влюбили в господина на нея да вдигнат ръка. Да се надяваме, че не само аз стоя като идиот с изпъната нагоре ръка.

Тази книга е нещо много специално. Трябва да си готов за всичко, да очакваш неочакваното, въпреки, че не е най-новата идея е изградена брилянтно, за което поздравявам г-жа Арментраут. Нещото, което особено много ме зарадва е, че главната героиня има блог. Страшно съм щастлива, че имам книжна колежка, ако може така да се нарече.

През цялото време, докато четях се молех Деймън да й каже, че я обича. На няколко пъти му се скарах, което най-добрата ми приятелка посрещна с едно епично падане. Аплодисменти, дами и господа, аплодисменти.

Докато четох книгата, също така, се оплаквах на майка ми, че вечно се влюбвам в литературни герои. Fuckin’shit. Това кармата те следва неотлъчно. И сексапила на литературните герои също.

Имам чувството, че мозъка ми бе попил някъде из тази книга, сякаш откривах мечтите и мислите си в нея, няма как да не кажа, че авторката се е справила чудесно. Радва ме изключително много факта, че темата за извънземните е засегната точно в тази книга, понеже Арментраут се е справила впечатляващо добре с нея. Книгата си струва, затова скоро ще можете да видите и ревюто на Оникс – втората книга от поредицата Лукс. Ще се радвам да видя мненията ви по книгата, ревютата ви също. 🙂

One thought on “Book Review: Обсидиан от Дженифър Л. Арментраут

  1. I’ve been surfing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like yours.
    It’s pretty worth enough for me. In my view, if all website owners and bloggers made good content as you did, the web will be much
    more useful than ever before.

    Like

Вашият коментар

