Влюбването в Литературни герои

Надявам се всеки един от вас да е чел книги, защо лично аз не мога да живея без тях. И ако някога сте чели книги, в които има любов (всъщност във всички книги има любов) би трябвало и да сте се влюбвали в един от главните герои или изоimageбщо един от героите. Този блог ще е повече за момичетата, защото 1. Аз съм момиче и 2. Ние (момичетата) сме по-големи любовчийки и сме много по-романтични като цяло.
Защо се влюбваме в литературни герои? Това е един от големите въпроси и аз съм тук, за да изкажа моята теория.
На първо време: литературните герои са изградени по такъв начин, че да се харесат с дадено си качество на читателя. Някои даже са перфектни. Добре, току що отворих темата за Огъстъс Уотърс.
И тъй като сме отворили темата за Огъстъс Уотърс: той е красив, мил, забавен, има интересен начин на мислене, изказва се повече от прекрасно. Мога да продължа до догодина, но ще ви спестя мъчението. И след като вече видяхте мнозинството от хубави определения ето ви точния отговор: Перфектни са. Добре де, не чак перфектни единственото, което не им е перфектно е, че умират. Или не са с нас.
Аз и най-добрата ми приятелка вече втора седмица fangirl-ваме по трилогията „The Selection“ и честно казано сме влюбени в принц Максън. Ето на още един пример: красив, мил (на моменти), богат (нека си признаем, всички искаме партньора ни да е богат), интелигентен и ми напомня на Карлхайнц Бьом ролята на Франц Йосиф от филма „Сиси“ от петдесетте. Принца на бял кон – в буквалния си смисъл.
В повечето случаи трудно си намираме гадже, защото момчетата, които харесваме са а) известни б) говорят друг език в) имат си гаджета г) на другата половина на света си д) с друга сексуални ориентация е) много по-големи от нас (Джейми Дорнан, о боже) ж) не знаят, че съществуваме з) не ни харесват изобщо и) И естествено са литературни герои.
Друга причина е, че ние момичета винаги се влюбваме в хора, които не можем да имаме. Буквално ние не можем да ги имаме, защото не съществуват. *една голяма сълза пада от окото ми*
И не, не ми говорете, че не можете да имате момчето, което харесвате, драги ми хипстари, ВИЕ ИМАТЕ ЛИ ИДЕЯ КАК СЕ ЖИВЕЕ, КОГАТО СТЕ ВЛЮБЕНИ В ХОРА, КОИТО НЕ СЪЩЕСТВУВАТ?
И не забравяйте: Не трябва да ви пука, че той е литературен герой, вие все пак искате да се ожените за него. О, и да! Джон Грийн си го е казал много добре: Може би Хари Потър е реален, а вие не!

4 thoughts on “Влюбването в Литературни герои

  1. Впечатлена съм от начина ти на мислене. Сериозно. Общо взето съм съгласна с теб за това, че повечето хора ( без мен) си падат по литературните герои. А за онова с подточките: аз, за жалост, съм г) и д) ( не че има значение :д ) Както и да е. Очаквам нов блог!

    Like

  2. Впечатлена съм от начина ти на мислене. Наистина ми наподобяваш на един човек, но няма да споменавам имена тук.
    Аз, от моя страна, съм г) и д) …. Което не е от голямо значение, но нищо.
    Очаквам нов блог.

    Like

  3. Все едно някой се е промъкнал в главата ми и е споделил мнението ми с леки изключения. Ако не стана ясно вече напълно те подкрепям почти за всичко. Поста ме хвана още от заглавието. 🙂

    Liked by 1 person

Вашият коментар

